Avbryt

Kontonr Bg 606-9140

Om Gottsunda IF

Verksamhet 2024

Gottsunda IF har förlagt sin verksamhet till klubbstugan i Graneberg (vi finns på samma tomt som Fritidsfiskarna och kanotklubben Ägir).

Vi tränar och tävlar i det fina skogspartiet mellan Alnäs och Granebergsvägen.
Träning sker vid klubbstugan i Graneberg, tisdagar med extraträning (Öppet hus) på lördagar. Vi tränar lite drygt 1 timme.

Vår verksamhet är riktad mot vuxna, ungdomar och familjer.
För de yngre barnen (under 9 år) krävs en viss medverkan från föräldrarna.
På lördagarna har vi Öppet hus i vår klubbstuga några timmar: Vi bjuder normalt på fika och de som vill tränar på egen hand.

Terränglöpning (träning och tävling) är vårt huvudområde, men det hindrar inte att några av våra medlemmar även deltager i arenatävlingar (banlöpning).
Tävlingar i distriktet i terräng och på arena. Vi listar ett antal tävlingar som ”våra” tävlingar där klubben betalar anmälningsavgiften för barn och ungdomar.

Klubbmästerskap i oktober. I samband med KM har vi ”säsongsavslutning” med fika och korvgrillning.
Information läggs fortlöpande ut på föreningens hemsida och på föreningens facebooksida.

Årsavgift 2024
Hela familjen (vuxna och barn) 400 kr
Enskild medlem 200 kr
Pengarna sätts in på postgiro 59 92 88-8, Gottsunda IF. Skriv efternamn vid inbetalningen och skicka ett mail med namn på varje medlem med personnummer, adress, telefonnummer och mailadress.